Regisztráció ill. bejelentkezés nélkül is tudnak vásárolni! Jelenleg csak viszonteladóink részére biztosítunk regisztrációt.
Elfelejtetett jelszó esetén: Jelszóemlékeztető kérése
Amennyiben még nem küldte el kosarának tartalmát nekünk, akkor - a rendelési azonosító megjegyzésével - 5 napig van lehetősége a lezáratlan kosarához visszatérni. Korábbi kosarát itt tudja betölteni.
Rendelés betöltése
https://m.mofaker.hu
Motor, robogó és kerékpár alkatrészek, felszerelés, gumiáru kis- és nagykereskedés
Nincs semmi a kosárban.

Kérdés: Csak viszonteladókat szolgálnak ki?
Válasz: Nem, mind a budapesti üzletünkben, mind a soltvadkerti telephelyünkön kiszolgálunk fogyasztókat is.

Kérdés: Mi kell ahhoz, hogy viszonteladóként vásárolhassak?
Válasz: Csak az lehet viszonteladónk, aki a jogosultságát megfelelően tudja igazolni (cégkivonattal, működési engedéllyel stb.)

Kérdés: Érvényesek az oldalon található árak?
Válasz: Az oldalon feltüntetett árak rendszeresen frissítésre kerülnek. Az árakat táblázatos formában az Információk - Árlista menüpontban le is lehet tölteni.

Kérdés: Vásárolhatok ezeken az árakon?
Válasz: Igen, a MO-FA-KER Kft. saját soltvadkerti és budapesti kirendeltségein a termékek az oldalon látható fogyasztói árakon vásárolhatók meg. Az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák.

Kérdés: Fizethetek bankkártyával?
Válasz: Jelenleg a budapesti telephelyünkön tudjuk biztosítani a bankkártyák elfogadását.

Kérdés: A keleti motoralkatrészek eredeti vagy utángyártott termékek?
Válasz: Mivel igen régóta nem gyártott motorokról van szó, ezért az alkatrészek többsége utángyártott. Az eredeti ill. pl. német származású termékek külön megjelölésre kerülnek.

Kérdés: Mi a nyitvatartásuk?
Válasz: Nyitvatartásunk

Kérdés: Nyitva vannak hétvégén?
Válasz: Szombaton, vasárnap és ünnepnapokon nem tartunk nyitva.

Kérdés: Hogyan rendelhetek Önöknél?
Válasz: A kiválasztott termékek megrendelhetők telefonon, faxon, e-mail-ben vagy személyesen is.

Kérdés: Van lehetőség házhoz szállításra?
Válasz: Igen, kérésére a kiválasztott termékeket a GLS futárszolgálat házhoz szállítja. Amennyiben rendelését 13:00-ig leadja, úgy a kiszállítás legkésőbb a második munkanapon megtörténik.

Kérdés: Mennyibe kerül a kiszállítás?
Válasz: A csomagok szállítási díját annak súlya és értéke határozza meg. Ezekről itt tájékozódhat: Szállítási díjak

Kérdés: Mikor jön a futár?
Válasz: A futár a csomag feladását követő munkanapon próbálja meg kézbesíteni a csomagot. Arra, hogy ez milyen időpontban történik nincs ráhatásunk.

Kérdés: Házhoz szállításnál van minimum rendelési érték?
Válasz: Igen, házhoz szállítás esetén a minimum rendelési érték bruttó 5.000 Ft.

Kérdés: Minden termékük kapható mindkét telephelyükön?
Válasz: Nem, budapesti kirendeltségünkön jelenleg nincs raktárkészlet kerékpár alkatrészekből. Azonban az oldalon található kerékpáralkatrészek is megrendelhetők úgy, hogy azok átvételére a budapesti üzletben kerüljön sor.

Kérdés: Olajat is tudnak csomagban küldeni?
Válasz: Sajnos nem minden olajat tudunk csomagban feladni. Az alacsony árfekvésű olajak (Challoils, Hardt) csomagolásának minősége nem teszi lehetővé a csomagban történő szállításukat, mivel egy esetleges sérülés következő keletkező kár nagyobb, mint maga a csomagszállítás díja.

Kérdés: Van olyan termék amit nem tudnak csomagban elküldeni?
Válasz: Sajnos nem minden termékek tudunk csomagban elküldeni. Vannak motorolajak, melyek szállítása a csomagolás minősége miatt nem kivitelezhető. Illetve a kerékpár kerekeket nem tudjuk futárral elküldeni. Nincs egyedi csomagolásuk és nem biztosítható a sérülésmentes megérkezés.

Kérdés: Mit jelent a terméknél az hogy német minőség?
Válasz: A német minőség megjelölésű cikkek olyan termékeket jelölnek, melyek az évek során a német piacon már bizonyítottak és német kereskedelmi partnereink I. osztályú minőségi besorolással folyamatosan forgalmazzák őket (a gyártás történhet Európán kívül is pl. Tajvanon).

© MO-FA-KER Kft. 2004 - 2024. Webmester: gabor.kiss@mofaker.hu